Thursday, 15 December 2016

Miniature photography by Twelve Lab Studios

Assalamualaikum semua!!
Alhamdulillah terima kasih kak Mirza Syazwina sebab bagi peluang kepada saya untuk menang hihi.
semoga akak sentiasa berjaya dan dipermudahkan segala urusan dan bisnes ni. dan dimurahkan rezeki jugaa.

jom tengok gambar. nanti nak post kat IG jugak la.

comelnya van tuu. eh ke kereta? nampak real kan berdiri sebelah van. cantikk

me and my beloved mother

cantik kan gambar2 ni 😍😍😍

Korang nak jugak gambar diedit macam ni? kecik2 comel2 je. miniature photograph namanya.
bolehlah follow Twelve Lab Studios kat Instagram ye! RM5 je untuk satu gambar! murah je tau. wowo. boleh tengok contoh2 gambar kat instagram tu juga ye. cantik2 semua tau.

Assalamualaikum!😄

#jomsapottwelvelabstudios

9 comments:

Busyra Bt Takiyudin said...

wah comel! akak punya pun dah dpt!

Unni Anje said...

wahh lawanya... thniah :)

Jun Zie said...

comel sgt ! tahniah awk =D

Nur Nashwa Alia Khairudin said...

@Jun Zie @Unni Anje @Busyra Bt Takiyudin terima kasih semua ^__^

Intan Saffyna said...

hi, saya datang singgah sini :) salam kenal :)

Nur Nashwa Alia Khairudin said...

@Intan Saffyna hi! selamat berkenalan ^_^

Aniey Yusoff said...

Tahniah! Cantik sgt!

Murni Alysa said...

tahniah..comey sangat

Julia Tarmidi said...

Salam singgah dan follow. Anda dijemput join GA saya! :D

http://www.akuseorangtraveler.com/2017/10/tak-nak-sunyi-sepi-lagi-giveaway-by.html